top of page
Partneringavtal – att vinna upphandlingar på att skapa störst värde istället för lägsta pris
Partneringavtal – att vinna upphandlingar på att skapa störst värde istället för lägsta pris

tors 25 jan.

|

Online

Partneringavtal – att vinna upphandlingar på att skapa störst värde istället för lägsta pris

Anmälan är stängd
Se andra evenemang

Tid och plats

25 jan. 2024 09:00 – 13:00

Online

Om evenemanget

Fokuserar era kunder på att köpa produkter och tjänster till lägsta pris? Tror du att ni skulle kunna skapa större värden för kunderna om ni skulle samarbeta på nya sätt?

Partnering är en samarbetsmetod som får allt större genomslag inom flera branscher som levererar till offentlig sektor. I korthet skapas ett mer jämbördigt samarbete som bygger på att arbeta mot gemensamma och mätbara mål till nytta för t ex patienter, vårdkedjan och/eller forskningen. Ni skapar både lönsammare investering för kunden, bättre marginaler och mycket högre kundnöjdhet.

Innehållet i korthet:

  • Den enda PPT-bild du behöver visa era kunder för att vinna fler affärer!
  • Hur upphandlas ”Partnering”?
  • Vad ska utvärderas?
  • Hur skrivs ett vinnande anbud i en partnering-upphandling?
  • Hur få säljarna att börja tala om partnering när de mäts på antalet sålda produkter?
  • Hur ska partneringavtalet utformas för att det ska fungera från dag 1?

Målgrupp för denna kurs är VD, säljchef, säljare och övriga med intresse att skapa större kundnytta.

Välkommen till en kurs som kommer skapa stora värden för både er och era kunder!

Biljetter

  • Bekräftelse

    Från 2 900,00 kr till 5 500,00 kr
    Försäljning avslutad
    • 5 500,00 kr
    • 2 900,00 kr

    Totalt

    0,00 kr

    Dela detta evenemang

    Branschorganisationen Swedish Labtech

    Org. nr 802010-1617

    Sjudargårdsvägen 35
    193 31 Sigtuna

    Följ oss

    • Swedish Labtech LinkedIn

    Copyright © Swedish Labtech

    Hemsidan skapad i samarbete med Kramar Group

    bottom of page